سالانه 200 میلیون دلار برای علوم کامپیوتر

سالانه 200 میلیون دلار برای علوم کامپیوتر

امروز ، کاخ سفید اعلام کرد که سالانه 200 میلیون دلار به آموزش علوم رایانه در مدارس آمریکا اختصاص می دهد. برخلاف پیشنهادات مشابه در سالهای گذشته ، اقدام امروز بلافاصله کمک مالی به مدارس می کند. این بودجه علاوه بر گسترش دسترسی به علوم رایانه در مدارسی که قبلاً آن را آموزش نمی دادند ، وعده افزایش مشارکت زنان و اقلیت های کم نماینده را می دهد.

این بودجه تلاش ها را برای اطمینان از این که هر دانش آموز در هر مدرسه فرصت دارد ، افزایش می دهد. یادگیری علوم کامپیوتر به عنوان بخشی از یک آموزش جامع. برای طرفداران افزایش دسترسی و تنوع در CS ، این نقطه اوج سالهای شتاب است که در کلاسهای درس شروع شد ، در تمام مناطق مدرسه گسترش یافت و حمایت رهبران کسب و کار و مقامات منتخب در سراسر جهان را جلب کرد.

در زمانی که مشاغل رایانه پردرآمدترین ، سریع ترین رشد و بزرگترین بخش دستمزد جدید هستند و بر هر صنعت در هر ایالت تأثیر می گذارد ، دیگر محدودیتی برای دسترسی مدارس ما به این موضوع اساسی وجود ندارد. فرزندان ما مستحق شرایط برابر هستند - فرصت یادگیری علوم کامپیوتر نباید به رنگ پوست دانش آموز یا محل زندگی او محدود شود.

انگلستان ، ژاپن ، ایرلند و دهها نفر دیگر سایر کشورها از برنامه خود برای افزودن علوم کامپیوتر به برنامه درسی مدارس خود خبر داده اند. عقب ماندگی برای آمریکا غیرقابل قبول است. کشوری که رایانه شخصی ، اینترنت و تلفن هوشمند را اختراع کرد ، باید در علوم رایانه نیز پیشرو باشد.

و امروزه ، آمریکا به لطف حامیان بی شماری از این هدف ، که از شما شروع می شود ، در علوم رایانه پیشتاز است. ، دانش آموزان و معلمان ، و همچنین سازمانهای همکار و دولتهای محلی. این که آیا شما یک طومار در Code.org امضا کرده اید یا از دوره های ما در کلاس خود استفاده کرده اید ، به ایجاد یک حرکت مردمی کمک کرده اید که تحصیلات را در سطح جهانی تغییر می دهد.

متحد شدن برای کودکان ، در زمان های تقسیم شده

شکاف در کشور ما به همه ما آسیب می رساند. در میان سیاست ، دانشجویان آمریکایی نشان دهنده امید ما هستند. همه ما برای فرزندانمان فرصت می خواهیم و هیچ راهی بهتر از آماده سازی آنها برای مشاغل آینده وجود ندارد.

این جنبش در طیف سیاسی حامیانی در شهرها ، حومه شهرها دارد. یا جوامع روستایی 90٪ والدین از علوم رایانه در مدارس حمایت می کنند.

ممکن است آمریکایی ها از نظر سیاست ما دچار اختلاف شوند ، اما ما با فداکاری خود نسبت به فرزندان خود متحد شده ایم. همه ما به فرصت و رویای آمریکایی اعتقاد داریم.

Code.org هرگز از هیچ نامزد ، سیاستمدار یا حزب سیاسی تأیید نکرده است. ما با روسای جمهور و فرمانداران هر دو طرف و با نخست وزیران بین المللی همکاری نزدیک کرده ایم تا از فرصت حمایت کنیم. مانند بسیاری دیگر ، ما از تفرقه افکنی در سیاست امروز وحشت زده ایم ، در زمانی که ما به راه حل های مشارکتی برای مشکلات جهان نیاز داریم. با توجه به تمرکز بر آموزش ، از کاهش پیشنهاد شده در بودجه آموزش و پرورش ناراحت شده ایم. و با توجه به مأموریت و تمرکز ما بر تنوع ، ما بی چون و چرا لحن نژادپرستی را که وارد حوزه سیاسی شده است ، محکوم می کنیم.

امروز ما این شانس را داریم که سیاست را کنار بگذاریم و دور هم جمع شویم و از فرصت برای همه جوانان خود حمایت کنیم. ، و برای ساختن آینده ملت خود.تلاش برای گسترش علوم رایانه ، اطلاعیه امروز آغاز جدیدی را نشان می دهد - این فرصتی جدید برای هر مدرسه است که پیشنهادات علوم رایانه خود را گسترش دهد. این کار تازه شروع شده است و تا زمانی که هر ایالت و ناحیه مدرسه ای در آمریکا برای آموزش علوم رایانه با کیفیت بالا قدم نگذارد ، کار انجام نمی شود.

به 600000 معلم Code.org که کمک کرده اند علوم رایانه را سریع ترین درس در آموزش مدرن کنید ، می خواهم از علاقه شما تشکر کنم.

و هر آموزگاری را تشویق می کنم که به جنبش علوم کامپیوتر بپیوندد. دانش آموزان شما آینده ما هستند. مهم نیست که شما به شاگردان خود جمع و تفریق ، خواندن و نوشتن یا کد نویسی را آموزش می دهید ، مهمترین کار در جهان است.

امروز برای هر والدین ، ​​دانش آموزان ، معلمان یا سازمان شریکی که به مأموریت ما اعتقاد دارد ، که هر دانش آموز در هر مدرسه سزاوار فرصت یادگیری علوم کامپیوتر است. دستور کار سیاسی: در مورد فرزندان ما و آینده آنها ، و در مورد شما ، و قدرت جنبش جهانی ما برای دانش آموزان است. از صمیم قلب متشکرم.

هادی پرتوی ، Code.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد