پست در ابتدا در 4/25/15 منتشر شد
• DAVID S. POINTER دارای آثار جدیدی است که در گلچین علمی تخیلی ، Warlords of the Asteroid Belt ، از Rogue Planet Press ، ارائه شده است. و شعری با عنوان "ناظران و هیولاها" در مورد مارهای مرده. استف و شولر بنسون در تاریخ 29 می با نویسندگان تیلور براون و بث گیلستراپ در ویلمینگتون ، کارولینای شمالی ملحق می شوند ، بنابراین اگر در منطقه هستید تقویم خود را بنویسید.
• NATHAN GRAZIANO پست در مورد Red Sox در اخبار کثیف آب علیبی.
• تبریک به کارمند Alternative Current ، LAURA CITINO ، برای نامزدی داستان کوتاه خود در گلچین New American Press New Stories.
از Study.com:
برنامه ریزی حرکتی توانایی ارزیابی فعالیت حرکتی ، برنامه ریزی و سازماندهی نحوه انجام آن فعالیت حرکتی است ، و درنهایت مهارتهای حرکتی را برای دستیابی به آن فعالیت حرکتی پیاده سازی کنید.
از آنجا که تحرک به یک مسئله مهمتر در سراسر جهان تبدیل می شود ، فورد در حال همکاری با شهرها برای رفع چالش های تحرک است. شهرها به کمک نیاز دارند ، و در فورد ، ما نیز به کمک شهرها نیاز داریم. خبر خوب این است که ، اگرچه هنوز چیزهای زیادی برای بحث و یادگیری درباره یکدیگر وجود دارد ، اما ما در حال صحبت و ارائه بینش در مورد راههای بهبود تحرک در مناطق شهری در سراسر جهان هستیم.
تیم راه حل های شهر فورد این فرصت را پیدا کرده است که با شهرداران بسیاری از شهرها ، همراه با دیگر رهبران دولتی و تجاری صحبت کند - همه آنها علاقمندند در مورد چگونگی راه حل های جدید تحرک به ساکنان کمک کنند. علاقه آنها قابل درک است. و فوری. مردم با سرعت بی سابقه ای به شهرها نقل مکان می کنند ، اما اکوسیستم حمل و نقل با همان سرعت در حال پیشرفت نیست. آنچه ما می دانیم این است که هیچ راه حل واحدی وجود ندارد که بتواند برای رفع نیازهای حمل و نقل ساکنان شهرها به کار رود. ما به راه حل هایی نیاز داریم که متناسب با نیازهای منطقه باشد. بنابراین در حال صحبت با رهبران شهرها ، همه گزینه ها روی میز است.
کارهایی را که در سان فرانسیسکو انجام داده ایم ، انجام دهید. سال گذشته ، ما Chariot را خریداری کردیم ، یک شرکت شاتل جمع آوری منابع که مکمل شبکه حمل و نقل عمومی موجود در منطقه خلیج است. ما همچنین با Motivate در برنامه اشتراک دوچرخه-Ford GoBikes-همکاری کردیم که امسال از 700 دوچرخه به 7000 دوچرخه در منطقه خلیج می رسد. سان فرانسیسکو ممکن است به خاطر تپه هایش مشهور باشد ، اما هرکسی که تا به حال دوچرخه سواری کرده است به خوبی می داند که گاهی اوقات می تواند سریع ترین راه برای رفت و آمد باشد. با افزایش ده برابری دوچرخه در سیستم ، ساکنان اوکلند و سان خوزه گزینه جدیدی برای اتصال به BART و Caltrain خواهند داشت.
ما می دانیم که هر راه حل فناوری که بسازیم نمی تواند در یک سیلو توسعه یابد. و انباشت کورکورانه سرویس های جدید در کنار آنچه در حال حاضر موجود است فقط می تواند بر هرج و مرج بیفزاید. بنابراین ما می دانیم که باید در رویکرد خود عمدتر عمل کنیم.
این بدان معناست که به همکاری نزدیک با شهرهای بزرگ ادامه دهیم ، به مشکلات خاص آنها گوش دهیم و از رهبران و ساکنان شهرها بخواهیم که به چه چیزی نیاز دارند. این بدان معناست که چگونه می توان خدمات جدید را در حمل و نقل تحت تأثیر قرار داد و چگونه می توانیم از خدمات موجود به نحو احسن استفاده کنیم.
آخر هفته گذشته در South by Southwest ، ما توانستیم زمانی را برای گفتگو با بسیاری از شهرداران اختصاص دهیم و درک بیشتر از آنچه آنها نیاز دارند. همه آنها می خواهند نوآوری داشته باشند ، اما باید اطمینان حاصل کنند که بودجه را به طور مسئولانه برای خدمات بهتر به افرادی که در شهرهای خود زندگی و کار می کنند ، اختصاص می دهند. راه حل های تحرک در شهرها آیا آنها به کسانی که می توانند هزینه حمل و نقل خارج از حمل و نقل عمومی را پرداخت کنند ، خدمت خواهند کردیا به همه شهروندان در یک شهر خاص خدمت خواهند کرد؟ آنها همچنین می خواهند بدانند راه حل های ما چگونه حمل و نقل جمعی را تکمیل می کند و آیا به افزایش استفاده از حمل و نقل توده موجود کمک می کند. به عنوان مثال ، در آستین مصرف کنندگان که از حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد به شهر استفاده می کنند ، در حال حاضر افزایش یافته است ، زیرا ما قادر هستیم "آخرین مایل" رفت و آمد آنها را با ارابه انجام دهیم. و همه آنها علاقه زیادی به حل چالش های پارکینگ دارند که تقریباً هر شهری با آن روبرو است.
تصور راه های جدیدی برای رساندن مردم به جایی که می خواهند ، در قلب کار ما است. اما در حالی که ما با شهرها کار می کنیم و دیدگاه خود را به اشتراک می گذاریم ، راه حل هایی را برای نیازهای آنها پیش فرض نمی دانیم. ما در حال گفتگوهای معنی دار در مورد آنچه در یک شهر خاص اتفاق می افتد هستیم تا چالش های منحصر به فرد آن را بیاموزیم و درک کنیم. و ، ما تشخیص می دهیم که همه پاسخ ها یا راه حل ها را نداریم. شرکتها به نوآوری خود ادامه خواهند داد و ما احتمالاً شاهد نوآوریها و راه حلهایی از بازیکنان جدید خواهیم بود.
شهرداران ، بخشهای شهری ، رهبران مشاغل و البته مردان و زنانی که هر روز رفت و آمد می کنند ، همگی صدایی برای مشارکت. در حالی که هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم ، اما مطمئن هستیم که نمی توانیم به تنهایی این کار را انجام دهیم. من از پیشرفتی که تا کنون داشته ایم هیجان زده هستم و امیدوارم این همه همکاری به مسافران شهری کنترل بیشتری بر سفر آنها بدهد.